Ads 468x60px

Labels

Tuesday, December 17, 2013

Set Kanak-Kanak Shaklee❤

Anak-anak yang disayangi dikasihi, yang dibelai dijaga sepenuh jiwa raga...
Haruslah ibu dan ayah risauuuu sgt kalau anak jatuh sakit. Yang anta ke taska mmg susah la, xadil pd anak orang yg xsakit. Exposure to virus and bacteria, kesian anak2 lain.

Kalau pengasuh pn, sedih jugak nak anta dalam xsihat. Even yg ada bibik pn surely sgt tak focus pergi kerja fikir anak tersyg kan??

So kenapa kita tak invest skit utk berikan keperluan nutrients anak2 kan kan kan??

Meh Shaklee perkenalkan set kanak-kanak. Ada mealshake+omega+chewable Vit C.. Haaa...



Omega Guard

Merupakan minyak ikan terbaik . Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

Meal Shakes

1.Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
2.Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
3.Rendak lemak dan rendah glisemik
4.Sumber protein dan kalsium
sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetapi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua
5.Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur

Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap. 

Chewable Vita-C 100mg

Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C. 

1.Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
2.Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
3.Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
4.Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan 

Dari segi cara pemakanan pula...Macam mana agak2nya mengikut umur kan..

1. Kanak-kanak bawah 1/2 tahun – minum susu ibu dan mendapat khasiat dari susu ibu yang diminum. Ibu la kne sihat, omega guard wajib ok ibu menyusu...

2. Kanak-kanak 2-3 tahun – ambil mealshake sesudu sehari yang dicampur dengan air sejuk atau suam. Boleh ambil Omega Guard. Omega Guard juga dikenali sebagai vitamin 'pecah' oleh kanak2 krn perlu pecahkan kapsul dulu sebelum dipicitkan ke mulut. 

3. Kanak-kanak 4 tahun ke atas – mealshake, omega guard dan chew Vita-C.

Tp dalam gambar ada nutriferon kan kan? Tu advance set tauuu... Kalau anak memang sgt ceoat sakit, mmg immunity low sgt, jon boost lebih dgn nutriferon ni, insyaAllah okay. Orang yang ada sakit or kronik or selalu jatuh sakit, memang the bom la nutriferon ni!

Haaaaaa apa tunggu lagi mommies daddies. Lets try the best for your loved ones okay!!

InsyaAllah memang best price gitu tauuu...
Just sms/whatsapp/email/fb msg I je..
Confirm xmenyesal la insyaAllah ❤

Ibu Aisha Dania
SID-1034682


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my