Ads 468x60px

Labels

Wednesday, November 27, 2013

Ahlan Wasahlan




Welcome! Selamat datang! Ahlan Wasahlan!

Kepada diri sendiri atas kejayaan untuk mempunyai blog!!!
Saya yang bercita-cita untuk mempunyai blog dari zaman belajar tapi tak pernah menjadi kenyataan. Pertamanya kerana ketiadaan bakat untuk "set up", keduanya tiada keyakinan yang akan mampu menulis, dengan istiqamah. Maka harapan tinggal kenangan.

Tapi hari ini bagaimana??? Saya ada "driver" untuk merealisasikan impian ber blog iaitu:

1. SHAKLEE!!!!! Ini adalah "my biggest motivation" untuk mempunyai blog. Saya bermula dengan FB page kerana saya adalah orang yg sangat rapat dengan FB... hihi.. Namun saya merasakan ada sedikit kekangan di FB yang tidak mempu menyampaikan segalanya yang saya rasa atau mahu berkongsi. Sebab bila tulis panjang-panjang, mcm berceramah! ;p

2. Sebab saya kaki jalan. Saya suka berjalan dari zaman pelajar sampai lah sudah beranak {pinak belum}. Maka "first entry" saya nanti nak cerita pasal Penang. Tunggguuuuu

3. Saya perlukan medium untuk menulis panjang lebar. Ulang suara poin pertama tadi! heeeee. Dan saya merasakan blog sahaja memboleh kan saya "track" balik perkongsian dan kisah saya. Kadang2 saya sendiri pening mahu mencari "post" tertentu di FB untuk dikongsi buat kesekian kalinya. Akhirnya, terpaksa buat status baru hanya sebab nak "refresh or remind"..

Okay tu je pembuka bicara, "welcoming myself to start blogging". Dengan penuh istiqamah insyaAllah.
"WISH ME LUCK!!!"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Disclaimer I

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Disclaimer II

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my